Thursday, January 22, 2009

如果徐生係广府仔



网路上挖到嘅,笑死人啦!广东话真係好玩!

《再别康桥》        《拜拜剑桥》
轻轻地我走了,       我静静鸡散水,
正如我轻轻地来;      就好似我静静鸡咁过嚟;
我轻轻地招手,       我静静鸡yaap手,
作别西天的云彩。      同D云讲声“系噉先喇,喂”
那河畔的金柳,       河边嗰D金柳,
是夕阳中的新娘;      好似个新娘喺黄昏晒太阳;
波光里的艳影,       反映喺水上面个姣样,
在我的心头荡漾。      搞到我个心系度卜卜跳。
(以下数段从略)      (以下几段悭番)
但我不能放歌,       但我唔可以唱K,
悄悄是别离的笙箫,     讲拜拜嗰支笛衰咗;
夏虫也为我沉默,      热天的昆虫都为我收声,
 
沉默是今晚的康桥!     剑桥今晚真喺哑咗!
悄悄的我走了,        我静静鸡散水,
正如我悄悄的来,      就好似我静静鸡咁过嚟;
我挥一挥衣袖,       我拍拍箩柚,
不带走一片云彩。      一啲云都毋拎,嫌重得滞。


《偶然》                 《啱啱》
我是天空里的一片云,           我系天上面一嚿云,
偶然投影在你的波心--          个影咁啱遮住你郁郁吓嘅心--
你不必讶异,               你唔使问有冇搞错,
更无须欢喜--              更加咪开心住--
在转瞬间消灭了踪影。           眨吓眼我就冇晒影咯。
你我相逢在黑夜的海上,          我哋喺夜ma ma嘅海碰头,
  
你有你的,我有我的,方向;        你有你嘅,我有我嘅,蒲点;
你记得也好,               你记得又好,
最好你忘掉,               最好你咪鬼记住,
在这交会时互放的光亮 。          互相过电嗰阵几咁光猛。

No comments: